FANDOM

Phantom Foxy (skrót od imienia - PF) to jeden z Phantom'owych animatroników z Five Nights at Freddy's 3.

WyglądEdytuj

Phantom Foxy to animatronik-lis o szczupłej sylwetce i czarno-ciemnozielonym kostiumie.Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a (Poza Phantom Chicą) jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z drugiej części gry i ma białe, puste oczy, które są podobne do oczu Springtrap'a.Swym kształtem przypomina Foxy'ego, ale nie ma prawej ręki z jego odwiecznym atrybutem - Hakiem.Też jego dolna część brzucha jest zdarta, osłaniając jego endoszkielet.Ten element był już w drugiej odsłonie, ale nie był aż tak widoczny.Nadal ma identyczne nogi, identyczną lewą rękę, identyczną głowę i piracką opaskę na oku, lecz o innych zabarwieniach.

ZachowanieEdytuj

W przeciwieństwie do innych Phantom'ów, pojawia się począwszy od nocy 3 lub rzadko 2, kiedy za długo jest włączony monitor.Jeśli gracz często tak robi to może się go spodziewać.Jak się już pojawi to będzie stał po prawej stronie biura, między szybą, a wejściem.Jeśli go zobaczy to powinno włączyć się ponownie monitoring.W przypadku kiedy tak się zrobi to powinien zniknąć.Jednak jeśli gracz tak nie postąpi to Phantom Foxy dokona ataku/Jumpscare.A to z kolei sprawi, że system kamer się popsuje i ekran zacznie się ściemniać i rozjaśniać (Jest to spowodowane tym, że gracz zaczyna otwierać i zamykać oczy).

Ciekawostki Edytuj

  • Phantom Foxy, jest jednym z dwóch animatroników, które straciły jakąkolwiek część ciała. Drugim jest Phantom Freddy.
  • Najprawdopodobniej, ręka z hakiem Foxy'ego znajduje się w pudełku z zabawkowymi animatronikami.
  • Jest drugim Phantom animatronikiem, którego nie widać na kamerach przed jumpscare'm. Drugim jest Phantom Freddy.
  • Gdy jest w biurze to wydaje się być całkiem wysoki, ale w zakładce "EXTRA" jest drugim najniższym animatronikiem.
  • Istnieje błąd, w którym po odwróceniu się w stronę Phantom Foxy'ego nie atakuje nas, ale po podniesieniu panelu kontrolnego atakuje nas Springtrap.
  • W środku jego usta świecą na zielono

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki