FANDOM

Phantom Freddy
PhantomFreddyBrightened
Informacje
Płeć Samiec
Pierwsze wystąpienie Noc 2
Kolor Spalona zieleń
Kolor oczu Czarno-Biały
Gatunek Halucynacja (Animatronik-Niedźwiedź)
Poprzednia wersja animatronika Freddy Fazbear

Phantom Freddy jest jedną z halucynacji animatroników w grze Five Nights at Freddy's 3. Może się pojawić od nocy drygiej, kiedy gracz dość długo patrzy na kamery. Wtedy pojawi się za szybą i zacznie ,,spacerować". Aby uniknąć jego ataku, należy włączyć panel z błędami lub panel z kamerami na czas ,,przechadzki". Jeśli gracz zbyt szybko zdejmie któryś z paneli lub w ogóle ich nie włączy, zostanie zaatakowany przez Freddy'ego.

WyglądEdytuj

Wygląda tak samo jak Freddy w Five Nights at Freddy's 2. Przypomina bardziej Golden Freddy'ego ze względu na urwane lewe ucho. Jednak dalej posiada swój cylinder oraz mikrofon.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma jumpscare podobny do Toy Freddy'ego oraz Chici z FNaF 2.
  • Posiada animacje ruchu tak jak Springtrap.
  • Przez wielu ludzi uważany jest za Golden Freddy'ego, ponieważ jest do niego podobny. Ma takie same uzębienie, urwane ucho i kable wystające z oka, jednak nie wiadomo czy to prawda. Przeczy temu fakt, że Phantom Freddy ma duże i wyraźnie oczy endoszkieletu. Golden Freddy w drugiej części gry nie posiada ich, a w pierwszej części są one małe i mało widoczne.
  • Kiedy Freddy jest za szybą i gdy mu się dobrze przyjrzymy zaobserwujemy, że patrzy się na nas.
  • Tak jak wszystkie inne phantom'y ma oczy podobne do oczu Springtap'a.
  • Phantom Freddy to jeden z dwóch Phantom animatroników, które straciły coś ze swoich strojów. Drugim jest Phantom Foxy.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki